FANDOM

Sissi

Sissi

Tietoja Muokkaa

Sissi (oikealta nimeltään Elisabeth Delmas) on rehtorin tytär, ja koulun diiva. Hän yrittää saada millä keinolla tahansa Ulrichin itselleen, mutta ei ikinä onnistu. Sissi yrittää myös päästä porukkaan mukaan, mutta tämäkään ei onnistu. Sissi ei tosin muista "paluu menneisyyden" ansioista, että hän tavallaan oli porukassa. Sissin ikä on 13. Sissi on myös suudellut Ulrichia. Sissi yrittää koko ajan etsiä syytä Ulrichin ja muiden outoon käytökseen. Hän on ollut kerran Hopperin hallinnassa ja antanut heille tietoja Hopperista, Osa 50: Contact (Yhteys). Sissiin jengiin kuuluvat Herb ja Nicholas, ja Herb on perustanut Sissi fanclubin, johon vain hän kuuluu. Herb on ihastunut Sissiin. Sissi ei pidä oikeasta nimestään Elizabeth. Sissi saa myös selville Lyoko sotureiden salaisuuden osissa 30 ja 95, A Great Day (Hieno päivä) ja Echoes (Kaikuja). Sissillä on ensimmäisessa, toisessa ja kolmannessa tuotantokausissa sama vanha asu. Keltainen panta, vaaleanoranssinen sydän t-paita jossa on röyhelö hihat, punanen minihame, punaset housut ja punaset kengät. Neljännellä tuotantokaudella sissilläkin on uusi vaaleanliila asu. Sissi on käynyt Lyokossa.

Suhteet Muokkaa

Ulrich ei pidä Sissistä, vaikka on pussanut häntä ainakin kerran, vaan hän pitää Yumista. Sissi yrittää kaikin keinoin saada Ulrichin puolelleen, mutta ei hyvin onnistu siinä. Odd on hieman ihastunut Sissiin, ja Sissi on pussannut Oddia nenään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki