FANDOM

Jeremie Belpois of Code Lyoko by codelyokorulez-1-

Jeremy

Tietoja Muokkaa

Jeremy (ensimmäisellä kaudella Jeremie) Belpois (14 vuotta) on ryhmän aivot. Hän on ihastunut Aelitaan. Hänen lisäkseen vain Aelita osaa käyttää supertietokonetta (Yumi, Odd ja Ulrich opetetaan virtualisoimaan toisensa Lyokoon varmuuden vuoksi). Hän on ainut, joka ymmärtää teknologisia päivityksiä eikä ilman häntä ryhmän muilla jäsenillä olisi mitään mahdollisuutta olla yhteydessä Lyokoon, puhumattakaan X.A.N.Aa vastaan taistelemisesta. Hän on siten ryhmän välttämätön hahmo. Jeremy on käynyt Lyokossa kahdesti. Koska hän on luonnollisesti lahjakas suunnilleen kaikessa, hän on opettajien suosikki, mutta liikunnassa hän ei ole niinkään hyvä. Hänellä ei ole pelkästään ystäviä ympärillään. Jeremy on suunnilleen pienen joukkonsa johtaja, ja muut tottelevat häntä kaiken luottamuksensa varassa, ellei kyseessä ole joku erikoistapaus. X.A.N.An hyökkäysten aikana Jeremy on useimmiten suurimmassa vaarassa, koska hän pysyttelee Maan puolella, koska X.A.N.A voi hyökätä maan päälläkin. Jeremyllä on vaatteina korkeakauluksinen sininen paita ja maatienväriset housut, isot silmälasit, jotka hänellä on aina päässään, kuvaavat hänen paikkaansa luokan parhaana oppilaana, sillä hänen keskiarvonsa on 9,9. Hän on niin sanottu Einstein. Neloskaudella Jeremyn vaatteet muuttuvat hieman. Hänellä on neloskaudella korkeakauluksinen punaruskea paita ja samanlaiset housut kuin ennenkin. Jeremy on ihastunut Aelitaan ja Aelita myös häneen. Kumpikaan ei ole kuitenkaan kertonut toisilleen tunteistaan, mutta Aelita on suudellut Jeremyä.

Suhteet Muokkaa

Jeremy ihastui Aelitaan heti ensi silmäyksellä, kun Jeremy käynnisti supertietokoneen. Jeremyn ja Aelitan suhde on vain vahvistunut sarjan myötä. Romanttisinta: He ovat myös suudelleet, vaikka ensimmäinen "Jeremy", joka suuteli Aelitaa, olikin Xanan luoma polymorfinen aave (jaksossa: Xanan suudelma). Aelita kuitenkin huomasi tämän, ja myöhemmin suuteli Jeremya.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki