FANDOM

Aelita image player 432 324.jpg

Aelita Lyoko asussa siipiensä kanssa

Tietoja Muokkaa

Aelita oli supertietokoneessa asuva tietokonepeli, tai niin Jeremy luuli kun löysi supertietokoneen. Jeremy ihastui Aelitaan heti ensi silmäyksellä. Jeremy keksi Aelitalle nimen, Maya, koska kukaan ei tiennyt hänen oikeaa nimeään. Kun Jeremy sai materialisoitua Aelitan he keksivät Aelitalle sukunimen (Stones). Aelitan oikea sukunimi on Schaeffer. Hänen ikänsä on 13 vuotta. Aelitan isä (Franz Hopper) loi Lyokon ja virtualisoi itsensä ja Aelitan Lyokoon. Kun meduusa varasti Aelitalta Lyokon avaimet, hän muisti kaiken menneisyydestään. Hänen lempivärinsä on pinkki, ja on pukeutunut sen mukaisesti. Aelita muistuttaa Lyokossa taruolentoa, esim. keijukaista, maahista (Korviensa takia). Lyokossa Aelitan vaatteet ovat myös pinkkejä. Aelitalla ei ennen ollut voimia Lyokossa, hän osasi vain luoda asioita, esim. luoda siltoja, tehdä seinän. Kolmoskaudella Aelita saa uuden voiman: Energiakentän. Hän pystyy tekemään Energiapalloja. Neloskaudella Aelita saa siivet ja hän ohjaa Skidiä digimeressä. Aelitalla ei ole kulkuneuvoa, hän on yleensä jonkun kyydissä, mutta hän saa siivet sitten. Aelita on ihastunut Jeremyyn, ja tunne on molemminpuolista. He ovat suudelleetkin, ensimmäisen kerran Aelita oli vain X.A.N.An vallassa, mutta myöhemmin hän suuteli Jeremyä olllessaan normaalina.

Suhteet Muokkaa

Aelita on ihastunut Jeremyyn, ja Jeremy on myös häneen, mutta kumpikaan ei ole suoranaisesti kertonut tunteistaan toisilleen. Joskus epäiltiin, että Aelitalla ja Oddilla oli jotain, mutta se oli vain tarua. kuvitelmaa. Hän on kyllä suudellut Oddia, mutta se oli vain pieni huijaus.

Aelita2.jpg

Aelita tavallisessa maailmassa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki